Ingen binding

Telebranchens bedste service

Åbent døgnet rundt

Microsoft teams

Teams Integration

Opnå en komplet løsning med Microsoft Teams Direct Routing

Med Direct Routing kan I samle alle virksomhedens kommunikationsformer i én og samme platform.

Telebranchens bedste service

Ingen binding

Åbent døgnet rundt

FULD ADGANG TIL ALLE FUNKTIONER

Microsoft Teams

Med Microsoft Teams får I en omfattende løsning til både intern og ekstern kommunikation i jeres virksomhed. I Teams kan I nemt afholde videomøder, chatte, dele filer, foretage opkald og integrere med et bredt udvalg af apps via det indbyggede app-katalog.

Ved at tilføje Direct Routing fra ipnordic får I jeres Teams-platform konfigureret, så opkald til eksterne numre går gennem ipnordic, og indgående opkald til jeres numre leveres til Teams-platformen

Med Direct Routing kan vi også tilbyde jer alle vores PBX-funktioner

Dette sikrer en integreret og omfattende kommunikationsoplevelse for jer

PBX

Valg komponentet er et alsidig komponent som kan kigge på udtryk af Sand eller Falsk og ud fra det styre opkaldet, ved at beregne tid, skiftende ”ekstra” helligdage, status på telefoner mm.
Med vores specielle ”Valg” komponent får I f.eks. mulighed for at automatisere de dage hvor der skal ske noget specielt. Har I f.eks. behov for en specielopsætning i lige/ulige uger eller specielle måneder, så vil valgkomponentet kunne klare dette automatisk.
Ligeledes vil det kunne kigge på diverse telefoner og sikre at kunderne ikke bliver mødt af lang ventetid, men i stedet får mulighed for at lægge en besked.

Uanset om I vælger at bruge bordtelefoner eller mobiltelefoner eller begge dele, kan I besvare indgående opkald, i jeres kø-system.

Hvis jeres kunder som så mange andre, ikke gider at vente i telefonen, har I mulighed for at få opsat Callback på jeres telefonisystem.
Dette vil give de indringende en mulighed for at blive ringet op af jer.
Det vil selvfølgelig ske automatisk, hvor vi sender et ”ghost-call” ind i systemet for at holde køpladsen i stedet for kunden. Når det så er kundens tur, vil jeres telefon ringe som vanligt, men i stedet ringe ud det øjeblik i besvare telefonen.

Med Valgmenuer har I mulighed for at opdele jeres telefoni i afdelinger. Udover dette har vi også mulighed for at specielkonfigurere dem således at der kigges på jeres aktuelle telefonstatus og fortælle beskederne ud fra det.
Er Lageret f.eks. lukket i dag, vil vi kunne konfigurere valgmenuen til ikke at nævne lageret som en mulighed, således at kunderne aldrig bliver fanget i lange tomme køer.

Intet menneske bryder sig om at stå i kø, men vi kan alligevel ikke undvære dem, for så vil vi alle blive mødt med alt for mange optaget toner.
Derfor har vi sikret en dybdegående udvikling af vores køer, så de altid kan konfigureres op til jeres forventninger.
Dette kan blandt andet gøres med forskellige strategier som vores system altid vil kigge på, og eller tage højde for. Ligeledes vil I kunne få begrænsninger på jeres køsystemer med automatisk ned/optrapning. F.eks. fra 08:00-08:50 må der max være 10 i kø, 08:50-09:00 må der max være 3 i kø osv.
Kø komponenter kan konfigureres præcis op til jeres ønsker, så I altid vil føle at jeres kunder får en behagelig oplevelse ved at ringe til jer.

For at lette oplevelsen ved at sidde i kø, stiller vi noget dejlig og klingende ventemusik til rådighed.
Der er også altid mulighed for at tilføje præcis den ventemusik I ønsker.

Har I kollegaer som arbejder deltid/specielle tidspunkter mm. Har vi mulighed for at designe telefonisystemet 100% for den enkelte.
Det betyder at I aldrig skal nøjes med at vælge én måde jeres system virker på.

I vores mobil app, pc software mm. Har I mulighed for at definere de dage I holder ferie med blandt andet kalender integration, så der altid automatisk kommer en feriebesked på jeres system når I ikke er tilgængelige.

Via URL Kald har I mulighed for at opsætte telefonsystemet til at videresende data til jeres eget kundesystem. Det kunne være Kundegrupper baseret på opkaldsID, ordrenummer mm.

Med automatiske åbningstider eller manuelle åbningstider alt efter hvad I ønsker, styres jeres telefonisystem nemt og overskueligt.

Vores software kan nemt integreres op mod de fleste it-systemer, som kan effektivisere arbejdsgangen endnu mere. 
Vi tilbyder bl.a. fleksible integrationer til sundhedssektoren og dyrlæger, samt integrationer til diverse booking og CRM/ERP-systemer. 

Tak, vi har nu modtaget din forespørgsel

Vil vil ringe dig op hurtigst muligt

Gem prisberegning

[field id="AGB"]
[field id="AGBcalc"]
[field id="BGB"]
[field id="BGBcalc"]
[field id="CGB"]
[field id="CGBcalc"]
[field id="DGB"]
[field id="DGBcalc"]
[field id="omstillingTalHidden"]
[field id="omstillingPrisHidden"]
[field id="EGBcalcTotal"]

Bliv ringet op

[field id="AGB"]
[field id="AGBcalc"]
[field id="BGB"]
[field id="BGBcalc"]
[field id="CGB"]
[field id="CGBcalc"]
[field id="DGB"]
[field id="DGBcalc"]
[field id="omstillingTalHidden"]
[field id="omstillingPrisHidden"]
[field id="EGBcalcTotal"]