Vi tager telefonen døgnet rundt
Skrevet af: Synnøve Sørensen
Langt de fleste teleselskaber binder deres kunder til kontrakter på 2-3 år. Har du nogensinde tænkt over hvorfor? Der kan være flere årsager til denne praksis, og ikke alle er til kundernes fordel:
Selvom disse grunde kan være forståelige fra teleselskabernes perspektiv, medfører bindinger ofte en række problemer. Mange kunder føler, at lige så snart de har underskrevet en kontrakt, forsvinder den venlige sælger, og de bliver overladt til en kundeserviceafdeling, som ikke forstår deres behov eller situation.
Derfor har vi ikke binding!
Hos IP ONE ønsker vi ikke at være en del af dette miljø. Derfor har vi fra dag ét valgt at sige, at vi ikke binder vores kunder. Vi mener, at kunderne skal have lov til at vælge frit. Når du vælger et teleselskab uden binding som IP ONE, får du:
Hos IP ONE tror vi på at give vores kunder den bedste oplevelse uden bindinger.
Vi tror på frihed, gennemsigtighed og kundetilfredshed. Vælg IP ONE og oplev forskellen.