Funktioner i telefonsystemet

Med IP One’s Communicator kan hele jeres telefoniløsning tilpasses og skræddersys, så den passer din virksomheds specifikke krav. Stort set alt er muligt.

Når I først har prøvet de mange nyttige funktioner, som IP telefonien tilbyder, så kan I ikke undvære dem igen! Funktionerne opsættes efter virksomhedens og medarbejdernes egne ønsker. Dette er med til at skabe effektive arbejdsdage.

Omstilling

Opkald kan nemt omstille mellem kolleger eller til eksterne kontakter. Omstil nemt, direkte på telefonen, PC'en via OneCommunicator eller på mobilapp'en.

Åbningstider

Automatiske åbningstider sikrer, at jeres telefoner åbner og lukker, så det passer til jeres arbejdstider. Dage og tidspunkter kan individuelt kalenderstyres.

Tastemenuer

Med tastemenuer (’tryk 1 for...’) kommer kunden til den rigtige afdeling eller medarbejder med det samme, og I undgår manuelle omstillinger.

Forstyr ikke / Pause

Med DND-funktionen kan en medarbejder forlade sin plads og lukke telefonen, så kunder ikke ringer forgæves. De omstilles eller en pausebesked kan afspilles.

Vagttelefon styring

Med online kalenderstyring kan opkald dirigeres direkte videre til vagthavendes, egen telefon udenfor normal åbningstid.

Træk kollegers kald

Er din kollega optaget af en opgave? Du kan nemt trække og besvare dine kollegers opkald fra din egen telefon.

Vi er virkelig glade for alle de muligheder systemet fra IP One tilbyder. I en travl hverdag betyder det virkelig meget at tingene fungerer nemt og flydende.

Blomsterhuset

Wallboard

Opkald kan nemt omstille mellem kolleger eller til eksterne kontakter. Omstil nemt, direkte på telefonen, PC'en via OneCommunicator eller på mobilapp'en.

Lydfiler

Vi tilbyder personlige velkomsthilsner, åbne- og lukkehilsner, speaks og ventemusik. Uanset om I selv vil indtale jeres speaks, eller om vi skal gøre det, er det altid gratis.

Med kø-funktionen kan I nemt administrere indgående opkald. I vælger selv, hvilke medarbejdere der skal håndtere opkaldene samt i hvilken prioritering.

Integration til IT-systemer

Med integration til diverse IT-systemer vises kundernes oplysninger automatisk på din skærm, når de ringer til dig - fx. ordrehistorik eller journaler.

Landekodestyring

Modtager I opkald fra udlandet? Med landekodestyring får kunderne hilsner og speaks tilpasset det respektive land.

Automatisk ring tilbage

Lad ikke kunderne vente. Kunderne kan vælge at blive ringet op automatisk, når en medarbejder er ledig. Dette giver stor tilfredshed blandt kunder.

Optag samtaler

Optag kundesamtaler og brug dem eventuelt til træning og kurser af dine medarbejdere.


URL-kald

Ring kunden op direkte fra jeres IT-system og undgå manuelt tastearbejde. Eller lad jeres system finde kunden ved indgående opkald.

Telefonmøder

Det har aldrig været nemmere at holde møder. Telefonmøderne kan både holdes blandt medarbejdere eller eksterne kontakter via virksomhedens eget mødenummer.

Duokald

Mis aldrig et opkald! Med duokald kan både din fastnet- og mobiltelefon ringe på samme tid. Det er også praktisk, hvis medarbejderen arbejder ud fra flere lokationer.

Ring nu på 73 111 111

Har du spørgsmål? Ring til os med det samme eller benyt vores kontaktformular herunder, så hører du fra os hurtigst muligt.

Få et GRATIS teletjek

Vi tilbyder alle virksomheder en fuldstændig GRATIS og helt UFORPLIGTENDE gennemgang af jeres nuværende telefoni.

Om virksomheden har 1 eller 500 ansatte kan der være besparelser og forbedringer at hente.

Indtast dine oplysninger her, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Har du spørgsmål kan du ringe til os på 73 111 111