Chat with us, powered by LiveChat Skræddersyet IP-telefoni til enhver branche - IP One A/S

Brancheløsninger

Med en telefoni løsning fra IP One, er det muligt at få skræddersyet alle klinikkens behov. Optimér den daglige arbejdsgang med smarte integrationer, som f.eks. integration med klinikkens journalsystem.

Opnå en mere effektiv håndtering af jeres indgående og udgående opkald, og spar en masse tid, som i stedet for kan bruges på at håndtere flere patienter. 

  • Integration med journalsystemer
  • Mulighed for automatisk ring tilbage
  • Statistik over opkald
  • Mulighed for at optage samtaler
  • Tidsstyring af åbningstider og mulighed for vagttelefon

Lad IP One fjerne presset fra telefonanlægget i de travle timer og lad omstillingsbordet guide patienterne i den rigtige retning ved hjælp af tastemenuer og indtastning af CPR nummer.

Når patienten indtaster sit CPR nummer ved sekretæren ved bevarelse af kaldet hvem der ringer.

  • Integration til klinikkens IT systemer
  • Mulighed for visuel live statistik med et Wallboard
  • Automatisk ring tilbage
  • Avanceret kø-system med uanede muligheder
  • Automatiske åbningstider som nemt kan ændres

Med telefoni fra IP One ringer dine kunder aldrig forgæves, da det med intelligente opsætningsmuligheder gør det muligt at tilpasse løsningen præcis til Jeres behov.

Spar tid og penge ved at optimere klinikkens ind- og udgående telefoni, uden at gå på kompromis med jeres serviceniveau

  • Navneopslag af indkommende opkald
  • Integration med klinikkens systemer
  • Velkomsthilsen og andre beskedsvar

Hos IP One kan vi skræddersy en løsning der passer præcist til dit behov, hvad enten du er tømrer, elektriker, blikkenslager eller noget helt andet. Vores intelligente systemer kan bygges op helt som du ønsker.

Gå aldrig glip af vigtige opgaver med intelligent vagttelefon styring. Ét enkelt mistet opkald kan betyde tabt omsætning og irriterede kunder som finder en anden til opgaven.

  • Vagttelefon styring og ringe grupper
  • Nem omstilling mellem alle medarbejdere
  • Telefonmøder med både interne og eksterne kontakter
  • Åbningstider, velkomsthilsen og telefon-køer

Enhver travl butik, har som regel også en travl telefonlinje og kunder der er sure over at telefonen ikke bliver taget.

Med en løsning fra IP One bestemmer I selv hvordan systemet skal fungere. Skal kunden mødes med en besked om travlhed, en mulighed for automatisk tilbagekald eller noget helt andet. Vi kan sagtens løse Jeres udfordring og opfylde Jeres behov.

  • Panikknap – tilkald dine kolleger i tilfælde af en nødsituation
  • Smart omstilling gør det nemt at viderestille kunder
  • Tidsstyret beskedsvar med f.eks åbningstider

Intelligent funktioner, der letter hverdagen i Jeres virksomhed

Med et telefonsystem fra IP One er mulighederne næsten uendelige. Vi har herunder samlet en række af de mest brugte funktioner.

Omstilling

Opkald kan nemt omstille mellem kolleger eller til eksterne kontakter. Omstil nemt, direkte på telefonen, PC'en via OneCommunicator eller på mobilapp'en.

Åbningstider

Automatiske åbningstider sikrer, at jeres telefoner åbner og lukker, så det passer til jeres arbejdstider. Dage og tidspunkter kan individuelt kalenderstyres.

Tastemenuer

Med tastemenuer (’tryk 1 for...’) kommer kunden til den rigtige afdeling eller medarbejder med det samme, og I undgår manuelle omstillinger.

Panikknap-funktion

Med panikknappen er de muligt at tilkalde kolleger. Aktiver alarmen via telefonen og der ringes til alle dine kolleger med en høj ringetone, så de kan komme til undsætning.

Vagttelefon styring

Med online kalenderstyring kan opkald dirigeres direkte videre til vagthavendes, egen telefon udenfor normal åbningstid.

Træk kollegers kald

Er din kollega optaget af en opgave? Du kan nemt trække og besvare dine kollegers opkald fra din egen telefon.

Med kø-funktionen kan I nemt administrere indgående opkald. I vælger selv, hvilke medarbejdere der skal håndtere opkaldene samt i hvilken prioritering.

Integration til IT-systemer

Med integration til diverse IT-systemer vises kundernes oplysninger automatisk på din skærm, når de ringer til dig - fx. ordrehistorik eller journaler.

Automatisk ring tilbage

Lad ikke kunderne vente. Kunderne kan vælge at blive ringet op automatisk, når en medarbejder er ledig. Dette giver stor tilfredshed blandt kunder.

Optag samtaler

Optag kundesamtaler og brug dem eventuelt til træning og kurser af dine medarbejdere.


Telefonmøder

Det har aldrig været nemmere at holde møder. Telefonmøderne kan både holdes blandt medarbejdere eller eksterne kontakter via virksomhedens eget mødenummer.

Duokald

Mis aldrig et opkald! Med duokald kan både din fastnet- og mobiltelefon ringe på samme tid. Det er også praktisk, hvis medarbejderen arbejder ud fra flere lokationer.